Nätshopping

..åjo!  man kan ju hinna shoppa mycket utan att ha satt sin fot utanför dörren, det är en kall å rätt så trist måndag och då får man ibland pigga upp sej själv med lite nätshopping! ;)
Eleven finns massor av roliga saker, beställde eyeliner från Smashbox och lite annat ;)
dessa prod kommer snart! image205image206

...sen hittade jag köksmaskinen (med stort K som jag velat ha länge) på Ellos, en Kenwood patissier, saken var den att jag hade en 30% rabattkupong nu och därför gjorde jag slag i saken och beställde den, det tråkiga var att man inte fick bestämma färgen, fanns bara röd, men det går det oxå, huvudsaken den inte var grön eller nån sån pastellfärg. Så soon ! skall här bakas matbröd i massor..å annat gott oxå..fast bara på lördagar ;) Tänk vad mamma skall bli glad då slipper hon att jag hämtar hennes hela tiden.!

Natti!
                                             
                                                image207 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0