Glad

...klockan är "mitt i natten" mina sov-vanor är helt omkullkastade, förkylningen är tillbaka och veckan har bestått av massor av jobb..MEN jag är Glad (!?) hmm riktigt glad bara, är trött på dagarna förvisso men på mkt bra humör, jag har bakat massor på jobbet, lagat en hel del nya rätter efter nya recept jag suttit och letat på datorn på nätterna. Det har varit en väldigt "social" vecka med massor av snack med kompisar på kvällarna om ditt å datt. Jag har fått träffa J mkt under veckan och jag har dessutom fått massor av beröm av gästerna för maten, sånt värmer.
Man kan lätt vara pessimist och förstöra allt och undra om nästa vecka kommer att levera nåt´hemskt då ist men jag tänker vara glad bara att jag har haft en rikigt bra vecka.
Nu är det helg och den ska delas upp på en dag i stugan med mys framför brasan och en dag hemma med vänner och god mat och massa bra filmer och kanske nåt spel.

Ha en bra helg! :)

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0