änglar

..har hamnat in på olika intressanta bloggar senaste tiden men dom som berört mej mest är dom som handlat om människoöden, sorg och barn som är sjuka (eller varit och gått bort). Idag skickade jag 1 bidrag till Barncancerfonden och beställde deras kalender och en nalle till förmån för dom sjuka barnen. Det som fick mej att tänka på dom just idag var när jag läst färdigt historien om Matilda som nu är en ängel (gå in och läs men bered dej många tårar V ). Bidrag till barncancerfonden eller  "Min stora dag"-som gör mycket för sjuka barn i Sverige.

Man kan hitta mycket "dravvel" på bloggar (även på min ;)) men det finns så mkt intressant också, synd att man inte har den tiden som man skulle vilja att läsa så mycket av allt man hittar som intresserar en.

Carrie Underwood- I´ll stand by you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0