tiden går så fort

...helgen är slut..
veckan innan var..hm..ja okej
Kom iväg från jobbet när jag skulle i fredags, ovanligt en fredag, lugnt med gäster och lunchmaten räckte, fint. Gjorde en ny rätt, Grekisk citronkyckling och rostad timjanpotatis, mkt gott.
M som kom hem från Washington ifredags gav mej en present från
bath and bodyworks (all time favourite) nästa gång hon åker får hon en låång lista på saker som ska inhandlas till mej. Bra presenter också.
Gillar deras läppglans och body butter
Coconut lime Verbena (body butter)                   Läppglans            
image272         image273
På jobbet ligger jag efter massor(!) vad vitsen är med att vara sjukskriven och
vila har nog inte slagit mej för det mesta jag gör när jag väl kommit hem är..att fundera på allt jag inte gör....suck. Bli av med lunginflammationen och sen ska jag fansiken börja träna ordentligt så man bygger upp immunförsvaret som det bör vara! Så det så..  ;) iaf vara ute mkt mer så man får frisk luft
PÅ nätet hinner man dock surfa lite mer nu på kvällarna och jag funderar på hur sommaren i stugan skall bli hmmm...har hittat den nya Fatboy outdoors, passar mkt bra i trädgården, softa skönt i den skulle man nog göra...'
image274
den finns bla på Rum21    Inne i stugan finns redan denna Fatboy orginal...skön att sitta i framför brasan...
image275
..ren lyx vore väl oxå denna ..utomhus.... :) Dream on girl...
image276

På TV kommer mycket bra framöver vilket det brukar på vårvintern bla min favoritserie Anna Pihl :) börjar ikväll...
en annan serie är ju såklart i en annan del av Köping!!!  :)
image277
Ytterligare serie som Pd fått mej se och gilla är Overhaulin det är som Pd sa att serien är ungefär som "extreme home makeover" fast med bilar, olika människoöden och fina slutresultat av olika bilar (stämmer bra) lika kul att se varje gång hur nöjd dom blir, för nöjd blir dom hahaha..det är vårt "nöje" på söndagsförmiddagagen med frukost framför tv´n innan jobbet.
Overhaulin´Corvette=ja tack!
image278

Måndag på jobbet var en blä dag, mkt att göra och svårt att ta sej hem (högarna på kontorsbordet växer starkt och hånler´mot en ) vill göra så mkt men ska ju inte göra det just nu..längtar framemot mars och påsken (favorithögtid, tom bättre än julen!) Nu är jag less vintern och önskar mer ljus och vårkänslor!

På en blogg som jag brukar läsa på lite då och då hittade jag en länk till en sida där man säljer dom brickor jag letat så länge (har hittat dom på en Brittisk sajt men det blir dyrt med frakt och sånt) så nu är jag glad, det finns mkt annat kul på Kent designstore bla dessa betongljustakar av Tove Admans..me like..
               image281
brickor...som ska hänga på väggen i stugan..
image282 image283

    ..nä nu dax för TV mys med Anna Phil och sen även Design Simon & Thomas..

Linkin Park, what I´ve done...

Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0