mäklare

..är nåt som jag kunnat tänka mej bli/jobba som om jag inte hamnat i restaurangbranschens klor och aldrig tagit mej därifrån. Genom livet när jag promenerat ute i olika områden hemma eller varit och rest har jag fantiserat (still do) om hur det skulle vara att bo i olika hus eller lägenheter jag ser. Hus och olika hem är intressant.
Hittade länken till denna något annorlunda mäklarfirma,Uppvik & döttrar söderöver i mina "gamla" trakter, Skåne (bla)..gå in och kolla husen och hur dom presenteras, brilliant! kan jag bara säga, nu är det iofs väldigt speciella fina hem alltihopa (alla hem är iofs fina på sina vis såklart men ni hajar)
image314


Påsken är tidigt i år, eftersom jag älskar påsken på alla vis så är jag ju glad för det! Till påsk får man köpa massor av tulpaner (gör det iofs redan nu varje vecka)man får pynta fint, vädret är (oftast) great och ljuset har kommit! Och till råga på allt kommer bara ännu bättre tider med vår och sommar att vänta och dom enda presenter man behöver köpa (ist för julklappar som till jul om man nu jämför högtiderna) är till sej själv, påskpynt. Har beställt lite påskatiraljer från Elsas hem och sen när det närmar sej ska jag baka både bullar och annat gott till stugans förråd :) Som grädde på moset så ska jag ha en veckas semester i påsk, det har jag bestämt! så det så..;) Jag är ju chef så jag kan ju bestäma..hm frågan är ju bara funkar det att va borta en vecka...en heeel vecka, suck jag vill..
image315

Det är bråda dagar på jobbet efter ett par veckors stiltje, men nu är det sportlov och mkt människor i farten, skönt att få lite fart på ställena och dagarna går så mkt fortare.
Eftersom internet härhemma funkar crapp, Telias fel, så har jag inte kunnat surfa som jag vill på kvällar så nu har man en del att ta igen, hehe..en mkt bra blogg jag läser är Inredningsbloggen, har fått så bra mkt tips där på bla Kent design, där jag fann brickorna jag letat i månader och nu tipsade hon om Homedecor, med coola , annorlunda tavlor.
image316
Har vart på shoppingtur i eftermiddag med A, blev både ny vindjacka och en del annat smått som man "absolut behöver" ;) och lampor till v-rummet..men är trött efter denna busy day så nu hägrar sängen
Natti´

bästa låten just nu är med lovely Alicia Keys...så bra så bra


Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Hej där! Och tack för fina ord på såväl Din blogg som i kommentar hos mig. Vilken underbar bild på chokladäggen i ett fågelbo! Ha en trevlig helg!

2008-02-29 @ 08:25:10
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0