lite bilder


solglimtar från stugtomten..
image247

nedanför stugan, vid hamnen och vid havet
image248

några "fjällbufflar" (jo det är renar) på språng på söndagmorgon
image249

..värmande brasa..
image250

stugan, mitt paradis, inbäddat i snö..
image251

.min absoluta favvokille of all time "J"...big love!
image252

"lillebror" imorse i stugan
image253

J som älskar att vara ute i snön..
image255

..fikapaus med bullar..
image256

..sen mitt i allt en bild från ett av café montrarna som är välfyllt inför helgen
image258

...det var helgen det...
i Fredags var det "lite sen" after work, dvs vi missade avgången kl 16 och det blev utekväll ist. Vansinnigt kul med M, skrattar som fn med henne.
Lördagsmys i stugan med vänner o familj, supermiddag och liiite vin och nattsurr´.
Söndag, familjen "invaderar" stugan som vanligt, bullar och kaffe, vilda men familjära diskussioner och sen hem och...jobba :( suck
Det var helgen det...

Imorgon kommer 2 av mina tjejer som vart barnlediga ett bra tag (minns inte hur länge) men kul att få dem tillbaka och på samma dag dessutom :) Welcome!

Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0