..hatar tekniska prylar

...bara jag ser en instruktionsbok eller ser en massa sladdar och det skall installeras hit eller dit får jag stressfrossa´..därför är det tur jag har Pd som fixar åt mej (när han har tid dvs.) så äntligen har jag fått lite bilder från mobilen till datorn omän´ crapp-kvalitet men foto på Musse blev fint iaf, matte nöjd dock ledsen, första kvällen utan honom i fotändan. Egon och Musseman springer nu fria där uppe..
i 22 år har jag haft katt men nu blir det inget mer, en hund till längre fram kanske, den som lever får se. Inget
kan iaf ersätta dom fina djur jag haft hittills. Wille är ju snart 12 år så kommande tid skall ägnas till honom
såklart men han saknar oxå sina kattkompisar.

lovely Pd :) Tack för allt idag...


Ont i huvudet av snörvlande hela dagen, skit dag på jobbet då restaurangen var dåligt stängd av sista personen igår, blev dubbelt så jobbigt imorse för mej att köra igång i köket då jag får städa efter personal! Tålamodet tryter med denne damen och sen kom nästa donna´ för sent till jobbet idag med lam ursäkt.."jag försökte ringa men faxen gick bara igång.."?! GRRRR....och sen Musse som avslutning på dagen.. Har promenerat 8km i "ondo" i rapp takt, skönt att komma hem sen och vara lite trött och fått rensa tankarna lite.
Imorgon på alla hjärtans dag hoppas jag saker är bättre, har lite planer för iaf roligare händelser så we´ll see....

Min Egon ..blev 16 år...saknar honom oxå
image288

.hittade en jättefin bild på J som Pd tog i höstas..han e så bra på att fota´

image289

..forts med lite blandat...
Bror och J på prommis i stugan
image290

Wille på sommargräs men det var nog nåt år sedan...så fin päls han har där

image292

Pd och J i stugan, bakom dem ska gäststugan stå på den "yviga" gräsplätten till höger med
framsidan och farstukvisten mot havet. Det blir liten altan till och söderläge, mamma har
"hotat" med att flytta dit ;)
Pd något långhårig och J nåågot korthårig hehe..båda lika fin ändå..
image294

Japp det var det..skönt att pyssla med nåt annat än sitta och deppa, ska försöka sova ett
par tims och sen är det jobbdags igen

Night night
sov gott Musse..
..en sista bild bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0