Happy Valentine´s day

..stor komers´ när det är alla hjärtans dag, har sålt bakelser idag som bara den och haft mycket gäster idag till skillnad från igår, kul. Det var också roligt att baka imorse, bakelser och göra fina muffins men jag struntade i alla hjärtans dag maten det finns recept på man kan göra, nån skinkstek med rotmos, lät inte alls kul. Fixade annat ist :) går min egen väg som vanligt
                                                image298

Kom hem sent men har ändå hunnit fixat middag hemma så nu mår man gott och ska stressa av.
Många fina sms har jag fått idag, goa vänner man har oxå, varm i hjärtat, och extra krams har man fått oxå, nice, det är DET som är grejen med alla hjärtans dag! ..lite extra omtanke (inget annat)

till personalen har jag delat ut hjärteaskar med godis och kramar, lite blommor och varit extra snäll, det funkade, nu är det ett år till nästa gång man ska vara snäll eller?! haha


Hittade Nya intressanta saker som kommit in på Cosas...

.live your dream...
image299
.och den här lampan e så cool men dyyr....men åh så fiin
image300..cool träskål, home sweet homeimage301

G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0