händelsernas vecka

..ja ojoj vilken vecka, jobb jobb jobb och strul,maskinhaveri borde nog bara rubriken ist kanske. Diskmaskiner, kaffemaskiner, kylagregat, telefoner, datorn ...ja vad har inte gått sönder på jobbet..suck..Hjärtsnurp varje dag.
Det har varit mycket gäster iaf, kul men Är sååå less mitt jobb....... hoppas nästa vecka blir lite mindre struligare men det är nog bäst att vara försiktig i sina önskningar.

Månadsbokslut just nu och mitt kontor ser ut som fn..med jättehögar med "things to do"...MEN! Nu är det helg och jag ska inte jobba på söndag (om nu inte nån blir sjuk dvs) för  på söndag är det min dag och jag ska vara hemma och bli "gammal" i lugn o ro haha...
image317

Imorrn är det fest  med mina vänner, åh så kul,  jag och V har födelsedagsfest ihop, planerat sen ett tag och jag och A har shoppat inför festen :) kul det oxå.
pratar med brorsan, just nu,  samtidigt som jag skriver, jaja jag måste göra flera saker samtidigt, inte slösa tid ;)  Han surrar ändå så mkt så jag hinner lyssna och skriva under tiden.

Måste sova sen, ska sova uuuut imorrn och sen träffa sweetheart J

natti!
image318


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0