.den som söker han finner...

trodde jag, nu vet jag att det är svårt att hitta "stickbara" vener på mej men fn inte att det var så svårt att det var tvunget att sticka sönder en ven och missa 2 ggr till innan kanylen satt där för blodtagning. Jag har idag fått prova "bankmaskinen" dvs magnetrönken, den skall visa vilken typ av elände som finns upp i min knopp och som gör mej trött och att mitt färgseende är kasst. Vi väntar på provsvar till veckan och under tiden svär jag åt min blånade arm efter dom misslyckade stickförsöken, sjuksköterskan borde gå om utb! grrr..

Pizza och myskväll ute på landet hos kussen, avslappnande och trevligt som alltid, med lill-M som lekte frisör på sin mammas hår, hon kommer nog går i mormors fotspår även om hennes högsta önskan just nu var att bli..pappa...?! Min kusin förklarade att hon ist när hon blev stor nog kanske skulle bli mamma men det ville inte M lyssna på alls! Att bli pappa lät mkt bättre så det så! :)

lill-M (mamma upp idagen, när hon var liten alltså!)
image306

Vilt hundliv var det där också med Wille som kom med oss och sen deras 2 vovvar, Kajsa och Tina och sen kom kusins "svärmor" med sin lilla Otto..fullt hus alltså.

cocker valpar fr Cockett kennel
image303
Så nu sitter jag och "drömmer lite" om vilken ras jag skall satsa på, för en till hund vill jag skaffa i framtiden ..och då antingen mops, Cocker igen eller...Grand Danois (min absoluta favorit) (men det vill dock inte Pd)...dom e så vackra och intressanta...jaja har mailat en kennel för att få ännu mer info iaf, det är kul att ta reda på fakta och läsa etc och den som lever får se om och vad det kan tänkas bli längre fram
bild från Grandelux kennel
image304
image305

imorgon blir det  att åka och kika på en ny soffa,jaja skall iaf börja titta runt lite..och sen styrs kosan till paradiset ute i snödrivornas land, dvs stugan. Familjekväll med tacos och brasan som skall hållas igång hela kvällen (och natten) innan söndagen tar vid med jobb, som vanligt

tips !
kika in på Made by you om du har sinnelag för virkning (vilket inte jag har tyvärr) för dessa små coola saker kan man beställa material till och göra själv---
image308 

Trevlig helg!

.
sicken tuffining ;)
'image307

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0