.bättre flås..

..får man ganska fort om man promenerar mycket men ..det försvinner lika fort om man hoppar över "ett par dagar" ;)   Ska gå hem från jobbet varje dag och helst en sväng till på kvällen och sen lååångmilen en gång i veckan iaf med A. Så tanken är/var att jag nu skall försöka ta mej hem från jobbet vid 16-tiden sisådär på vardagarna...hm jo tanken e god men det föll redan första dagen (att komma iväg i tid dvs). Pappershögarna på kontoret är "enorma" och telefonerna ringde frekvent så först vid 19 tiden bar det av hemåt..jaja bättre lycka nästa gång..Dvs imorgon men det är liksom lättare när man har saker planerade på em för då måste man ju iväg..ännu bättre om man har nån som "sliter i en" imorgon ska jag på inredningsuppdrag med M så då är det bäst att hålla "tiden" :)

Nu ska jag börja med tårtor igen, tillverka alltså, tiden är inte på min sida sas men jag ska hinna med det också! Så nu är dörrarna öppna för bröllopsbeställningar och div andra tårtor, bring it on, ska bli så kul. Måste dock göra en större beställning med färger till min paint-brusch och nya tyllar, en till bröllopsställning och div annat som saknas i min "tårtmakar-låda"
bilder lånade från O´holysweet, fantastiska saker denna tjej gör! Kolla in sidan!!!
image310 image311
.jaja jag är lite otränad men det kommer man nog fort in i, ska bli kul iaf att börja baka mer. Nya vistikort skall fixas och div annat men det ligger i topp på "att göra listan" så innan påsk skall jag ha kommit igång med beställningar :)
..en liten önskan bara ..kan dygnet utökas med 12 timmar so vore jag glad! ;))

Idag fick jag mailsvar från tjejen på Grandelux kennel som föder upp Grand Danois, vi ska höras på telefon så ska jag få mer info om denna fina hundras, måste ju få nog med info för att så småningom kunna övervinna käre Pd ;) Denna tjej har underbara hundar och jag har kollat många kennlar på denna ras, iaf dom som finns med på SKK och har egen hemsida men det är ngt speciellt med denna kennel,
Grandelux och som sagt hundarna look´s gorgeous!
bilder, lånade,  från Grandelux valpkull våren 2007
Grandelux "All for you" och "Always on my mind"
image312image313
Drömma kan man ju sen får vi se vems vilja som är starkast ;) nej men jag vet inte om vi har dom rätta förutsättningarna för denna hundras, jag kan iaf inte jobba så mkt som jag gör nu men det har jag ju ändå inte tänkt göra länge till så..den som lever får se.

..sleepy time!!

"In the end..."  (ledmotiv till Anna Phil)


Kommentarer
Postat av: emelie

shit vad gott :D

2008-02-19 @ 00:39:23
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Åza

..jo det både ser gott ut och är gott, precis som det ska vara :)

2008-02-27 @ 00:16:43
URL: http://www.divine4.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej,
Sökte runt på Grandelux på nätet och hittade till din blogg. Måste verkligen rekommendera Sara och Grandelux kennel. Vet inte hur jag hade klarat mig utan henne och stödet från de andra valpköparna. Det är ett kanonbra gäng! Vi kom ju in lite senare eftersom vår Diesel (Grandelux All Night Long) blev omplacerad till oss när han var 7 månader. Men vi ångrar oss inte. Indra blir troligtvis parad igen idag, så det är bra tid att börja bearbeta din kille.=)

Ha det gott och lycka till!
mvh,
Sandra
PS. Tårtorna ser helt underbara ut!!

2008-05-26 @ 15:32:21
URL: http://diesel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0