slutspurt..

..nu startar 2 veckor (drygt) slutspurt både hemma och på jobbet ínnan man kan andas ut Och som till varje år så har jag än en gång lovat mejsjälv att PLANERA och fixa saker i tid...hm let me see...jag är 38 nu och har ännu inte klarat det..
Så detta år ska bli ett annorlunda år alltså, har 2 veckors planering framför mej i mobilens kalender som argt kommer att pingla vid varje event jag lagt in! Och jag kommer förmodligen trycka på snooza i all stress precis som jag gör mååånga ggr varje morggon när jag är för trött att stiga upp...
Det är ju mest roliga saker så det borde ju inte vara så svårt men hey känner man mej så...är jag nog ute i sista minuten..iaf på några saker..
Det är en dsiputationsfest med middag som skall avklaras, årliga glöggkvällen med vänner, julklappsinköp, julmat både på jobb och hemma, sista stora personalfesten och lite annat runt i kring. Har inte ens julfixat hemma..

Helgen har gått åt till (förutom att soooooova) att skriva denna "att göra" lista, jag ska banne mej baka egna pepparkakor till det där julbordet på disputationsfesten och hem till familjen i år (ska bara hitta receptet först!)
Julskivor är fixade så man kan få in lite stämning och julklappslistan är iaf påbörjad. Lunchmenyer för årets sista veckor är också avklarade, skönt...

Julskivan med 3XS är mkt bra tycker jag som brukar rata mkt av svensk musik tyvärr,,
denna kör vi på jobbet i restaurangen under lunchen!


..tänk för en vecka sen lite drygt då var man "overthere" och kände av lugnet i Seattle med bergen i bakgrunden och mysig julmusik vart man än kom (lite skillnad mot härhemma där det alltid e lugna favoriter som spelas eller nån annan uttjatad låt, jaja sorry men så tycker jag iaf, radion suger många ggr i detta land!)
 Mount Rainer /Seattle

Vi var och handlade på QFC som hade en spektakulär kondisdisk jag synade inför Thanks givin´.. Även om vår policy på mitt jobb är att cafémontern ska vara välfylld så har vi en del att lära härifrån (dock är det godare i Sverige!)
just look...




   



Nu! ska jag återgå till beställa matvaror på nätet till jobbet så man har lite lugnare måndagmorgon im!

Night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0