Flygande saker..

...min älskade brorson på 3,4 år önskar sej en helikopter som kan flyga och så visar han så gulligt med händerna och hoppar samtidigt, problemet är bara att han är så liten än så han inte rikigt fattar det där med radiostyrt, hur man ska trycka och så..men vafn..har han sagt att han vill ha en sån så får han väl det, för det återkommer hela tiden i hans prat om julklappar.
(förutom då Mickey mouse club playhouse, som verkar bara vara en plastbit som man får se till att det händer saker med själv)
I alla fulla fall så på
coolstuff så finns denna lilla söta helikopter som "flyger själv" så nu har jag fixat en julis till Joppis! Som faster är his wish my command! ;) iaf lite grann.. ;)


..en annan sak som jag har köpt till nyår från just coolstuff är "kom loy", ska även skicka iväg en till pappas minne vid graven på julafton detta år, detta är ju en supergrej ist för dessa dyra illalåtande fyrverkerier vi har i detta land, vi borde verkligen ta efter Thailändarna! Jo jag vet dom förknippas här med tsunamin men dom är vackra och miljövänliga och kan mycket väl användas härhemma till både att fira saker och samt hedra våra änglar! Eller?..
(5 st för 229:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0