tidsbrist

..tiden räcker inte till alls just nu, jobbet slukar en med hull och hår och trots att jag ger järnet hinner jag inte ens hälften av allt som skall göras. Idag, nyss hemkommen efter 13,5 timmars arbetsdag så är man uppe i högvarv lagom när man borde sova, som att man har jetlag utan att ha vart iväg ens..
Personalmöte i 4 timmar ikväll, skönt att ha det gjort men det är också skönt att få tid tillsammans och prata lite om saker och ting..sommarplaneringen är igång.
Nu är det bara att hålla tummarna för att min semester kan bli av, ordentlig sådan för en gångs skull.

Åker till Shlm ett par dagar i jobb och det medför att ens jobb man "missar" härhemma ska fixas innan, om jag bara kunde bli bättre på att planera!...

väskorna från USA är iaf uppackade men det känns som om det var längesen vi kom därifrån, längtar redan tillbaka dit, en längre resa overseas ska planeras soooon!

Jag är trött i kroppen men inte i knoppen just nu så..jag önskar jag vore lika avslappnad som min lille kille Wille när han sover i Pd´s knä...haha
image406

.och J som är hos bror denna vecka hínner jag inte ens träffa :( tur man har bilder på min fina J. Faster skall handla nåt kul i Shlm så vi kan leka sen nästa gång.. "kyler" kanske ;))
Här tar han en "snabbpaus" i hoppandet i storsängen´det bästa man kan göra i stugan om man inte är ute och grejar vill säga!
image408

Natt natt! (försöka sova kan man ju alltid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0