Sleepless in Seattle

..kan man nästan säga men jodå vi hann med några timmars sömn i dessa princess sängar som är på The coast hotel in Bellevue. Såååå sköna med 4 (!) big kuddar, jag var så nära att ta med några hem men för M:s skull hahaha lät jag bli, nädå, nästa gång ska jag köpa egna ett par stycken, dom är billiga (dom oxå)

Jetlag...jo lite, somna på soffan när jag kom hem idag och är naturligtvis pigg som 17 just nu då man ska sova då men sånt får man ta då man fått fara iväg så här. Lycklig blir man på ett löjligt sätt när man vart på ett äventyr som detta (igen) med så glada positiva människor runom sej som resesällskap och sen med Amerikanarna som verkligen är trevliga.

Åkte på en trist maginfluensa innan jag åkte så påverkade början av resan så så mycket av det goda att äta blev det inte dock men lite pancakes på Oriel café och nachos på Cheesecake Factory blev det som extremely later dinner på söndag. Goda théer, kryddor och mycket annat får man njuta av här hemma som jag köpt såklart.

bilder kommer för det bästa av allt var nog Space needle på söndagkväll, otroligt!..kan inte säga nåt annat´

..att jag fick sitta i cockpit på hemvägen vid start var också en otroligt kul grej och att åka i business class är det få förunnat med superservice av bästa SASpersonalen..så ja... man kan nog säga att jag är nöjd med den resan ;)))
Nu är man tillbaka i "köket" men minnen lever man länge på och kicken´att få komma bort ger en ny energi, till nästa gång, nästa reseäventyr!

Tack M! utan krusiduller å fjäsk men du e bästa resekompisen ever :)
(Seattle is in my heart )
Night night
image405

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0