måndag

image410

idag var det en "sådan måndag". Jobbigt att kliva upp
Trist att veta att det är både 5 dagar till nästa lediga dag och 5 dagar fram till lön
Jag missa en läkartid..pinsamt att dom fick ringa upp och undra var jag var..inte där iaf..Jag satt
och "surra" med en gammal kompis på mailen ist med lunchtalriken i högsta hugg.

..Men! Dagen gick ganska fort iaf

Prommis med A när jag kom hem och nu ikväll blev det lite familjetråkigheter, inget direkt oväntat men tråkigt för Pd, ledsen för hans skull, när han dessutom är bortrest.

Imorgon är det tiiiisdag och nästa Shlms resa måste bokas och nya menyer fixas förutom alla varor som kommer imorgon. Busy day som vanligt alltså.

Ser framemot Valborgs då det blir grillfest med vänner i stugan...åh vad jag längtar till sommaren och min ev semester!!

night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0