Att göra typ ingenting

..är mitt tema idag :) Ont i halsen har jag haft i en vecka nu och förkylningen ligger på lur men det är frustrerande att det inte bryter ut helt eller försvinner, torrhosta irriterar och trött är jag efter denna mastodont-vecka, långa arbetsdagar och jobbtripp till Shlm hem på torsdagnatt och upp o jobba fredagmorgon dock blev det ett trevligt avslut på veckan med inbjudan till mitt förra jobbs personalfest. Mat och gott vin och snack hela kvällen igår, slocknade direkt jag nådde kudden då jag kom hem.
Lördag idag, jag tänkte käka pizza och se nån DVD, bosätta mej i soffan :) Pd är bortrest tom onsd, vi går mest om varann, ses inte överdrivet mycket kan man säga :(
Meningen var att jag skulle åka till Rödis men tanken på att åka till en kall stuga när man känner sej lite frusen var inte så lockande och det kan va mysigt att bara vara hemma, själv.
image409

I veckan ska jag sätta ihop allas semester veckor på jobbet och se när jag kan tänkas få min, ska bli spännande. Vill gärna ta en tripp nånstans i sommar men vet att man har mycket annat dom pengarna borde gå till och ja..man har ju fått vara på 2 USAresor på 4 månader och har man tur blir det igen nångång framöver.

Happy weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0