sååå..trött...

..så att jag somnade på djuräffären medan jag väntade på att min hund skulle trimmas klart. Satt i en rätt så skön fåtölj på em i en närliggande stad i väntan då på att Wille skulle bli nybadad , klippt och fin men det tog en herrans låååång tid så pass lång så att jag till sist somnade tur nog var styvmor med med hennes lilla snöboll och kunde väcka mej innan nån annan fått  göra det. Men det är bara så att om jag inte håller högt tempo under dagen så blir ja j-ligt trött, tänk er hur det är när jag sitter på ett tråkigt styrmöte i huvudstan...zzzzzzzzzzzzzz :)

Eftersom jag är otroligt velig i alla möjliga situationer så blir det väldigt jobbigt när man ska göra en sån enkel sak (för många andra) som att tex köpa nya gardiner, har åkt fram o tillbaka nu flera vändor till Hemtex tills jag ikväll kände att nu får jag vara nöjd med dom. Pd suckar djupt och tungt så jag gav upp och accepterade att jag får nöja mej med dom gråa gardinerna! Vita rosor och ny vit lampa gjorde det xtra okej hemma så mkt tom att jag storstädade fast jag var så trött och eg bara tänkt ha en skön TVkväll ikv. Men som sagt det blev fart på dammsugaren och upp med nya gardinerna och till sist har jag packat korgen för imorgon e det dax för ..Rödis! Först jobb men sen bär det av direkt, på med stövlar och tjocktröja sen ska det mysas i hela 36 tim, budgetpapprena är med i korgen dock men det kan inte hjälpas om man ska ha en fair chans att hinna 2 budgetar på 10 dgr så måste även fredakväll inkluderas. Sen blir det 2 hemmahelger med fester så man får passa på att njuta av hösten i stugan plus att lillebror P flyttar till storstan på söndag så då e min kattvakt förlorad. Bara han tar tag i sitt modellande så kan syster förlåta flytten söderut :) Lillebror D fyller 25 år nästa vecka så jag måste fundera ut en bra present o skicka till England. Han kommer hem till jul, längtar :) 

Det enda tråkiga jag får läsa på lördagkväll är instruktionsboken till min nya mobil, måste lära mej hur man för över bilder till datorn, sånt där som ALLA andra kan men inte jag...Pd och jag blir så irri på varann när han ska försöka lära mej för jag e så otålig så det är lika bra jag försöker själv till att börja med..så we´ll see if some new pic´s is coming upp soon on the screen, perhaps!
Jag har ett annat stort beslut att ta i helgen om en ny affärsidé men det är bara att bestämma sej och klura ut om det är en bra möjlighet  (värd att satsa på ) eller inte..vi får se..! Fundera fundera fundera...

Min nya bok  (Idas present) väntar vid sängen need to go
Natti´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0