Möbler..muebles...furniture

.egentligen borde jag vara dead tired men på nåt konstigt sätt har jag kommit in i andra andningen, vill inte alls sova tidigt som jag absolut bestämde mej för imorse då det var i det närmaste omöjligt att kliva upp efter några få timmars sömn. problemet är bara att nångång kommer tröttheten, det blir väl på freda så jag somnar med näsan i första drinken på festen lr nåt så får dom skicka efter en taxi som tar mej hem ist :(
Närå det här ska vi fixa Å! Nu e jag inspirerad av att köpa nya möbler, det är A som surrat om sina nyinköp och planerade inköp som gjort mej sugen. Först tänkte jag bara att jag ville ha en stooor fåtölj som man kan krypa upp i...
image28
..så denna ska jag åka o provsitta i igen på lördag, endast 5900:-  Men den är stor (större än man kan tro) och den passar i vardagsrummet till sofforna...problemet är bara borde jag inte "få" ny soffa istället?!
image29
Novasoffan" skulle passa finfint endast .....45.000kr...hm jo det går nog att hitta ngn annan lite billigare och då får man skippa fåtöljen..men den är så fin denna massa kuddar, stor och rymlig. Äh får nog slita ett tag till på dom som finns iaf så länge man har katt=hår
I stugan vill jag sätta upp "fotodörr" för den gamla dörren är så ful och det är det första man ser när man kommer in så jag kommer nog att köpa detta och "täcka över" men samtidigt blir det fint, endast 850kr (låter ju billigt men jämf med det andra ovan ;)
image30
..så man kanske kunde säga att min lön redan är intecknad ;) Visst har jag schysst lön hahaha...om det vore så väl. Nä på torsdag ska jag och A gå på stan, shoppingtime, då det är kvällsöppet "fick inte" smyhandla idag när vi gick från jobbet :( Elakt! ;)
Jag hann med, innan bussen gick att köpa 3 inredningstidningar som jag nu ska hoppa i säng med

en sista sak vill jag önska idag, en kattvän till Musse som är så olycklig i saknaden efter E, vet snart inte vad jag ska göra med denna skrik-katt suck, tips anyone!?

Nä nu! ere dax..hopp i säng, night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0