Lucky

läste en artiklel i Expressen om denna koalababy som hittades vid sin döda koalamamma i Australien, kvinnan som tog han dom den hade en hund som genast anammade denna koalababy som sin nya kompis. Jag har alltid  tyckt om koalabjörnar :)
Nu när jag misst E så blir man "översentimental " (om det nu går) mot alla djur och vill hjälpa hemlösa katter och apor som hotas av utrotning i djungel ,( dvs gå med i WWF) eller skänka pengar till Australiens koalor som har det tufft...
Jag saknar E så förbenat, tycker jag ser han i ögonvrån sittandes i hallen, häller fortfarande upp mat åt honom på em och soffan står tom på kvällen, hans och Musses 2-sitssoffa..Skit säger jag :(
Budgetsiffrorna väntar (ska erkänna att stor del av denna dag har gått åt till andra budgetsiffror än dom jag borde ägna mej åt suck)
Tog en långlunch på min vän S restaurang, så skönt att sitta ner och äta i lugn och ro (lämnade mobilerna i bilen) och surra med S som verkligen tog tid på sej att lyssna på mina idéer och min sorgsna sista vecka. Tack för maten S och för "peppningen".
A stod för nästa uppmuntran, hon får ju "stå ut med mej" nästan hela dagarna men lyssnar alltid.
Prata oxå med V ikväll och hon var den 3e idag som peppade mej, hon har alltid  visat att hon trott på mej och fått mej känna att tro på mejsjälv,.. thanx :)
Ska bjuda på middag snart!
Hoppas jag håll mej vaken resten av "kvällen" för nu fortsätter ..budgeten! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Natti!
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0