hell week...

..det blir tungt att "överleva" 2 v  till  för nu är mitt liv "mindre roligt" ÄVEN om jag vet att så många andra har det mkt mkt värre..jo jag kan förstå sånt...
2 budgetar ska in på ett par dagar, har ingen inre energi och kraft att ens få fram budgetmallen på skärmen än mindre kraft och lust att börja "räkna för det är ett jävla räknande och bläddrande i gamla siffror för dom som aldrig provat på att göra en budget.

Fortfarande ledsen över Egon, hur kan man sakna en liten varelse så? :(

Mötet med chefen i tisdags var väl som det brukar vara med honom, ingen större händelse, platt, tråkigt och innehåller endast statistik/siffror (undra vilken siffra han sätter på mina egenskaper eg som ansvarig?)..jag sade inofficiellt upp mej men utan slutdatum, det kommer. Han vart stum.
Hursomhelst han var "otroligt överaskad" och förbannat nöjd" med nya tillskottet på restaurangerna..sa att han kan inte fatta att jag fixat det så bra..ska man ta det positivt eller neg!? Han sa att tom. färgerna i lokalen hade jag lyckats med och framförallt helhetskonceptet med mat och atmosfär....... ja... man kanske har lärt sej något under dom 20 år jag varit i branschen då.
Vi har under denna sista vecka varit 7 st på jobbet som varit borta eller framförallt sjuk, naturligtvis jag också (dunderförkyld) men jag får inte klaga eg för det är bara 2a ggn jag är förkyld i år, det jobbiga är att den inte går över eftersom jag jobbat hela tiden men det går åt rätt håll. Igår vet jag inte om det var förkylningen eller all gråt över E som gjorde mej dålig.
Idag har jag "bara" lite feber och ont i bihålorna men goa´sms från mina guldtjejer på jobbet piggar upp en för att inte säga alla snälla sms jag fick igår , tack! friends...vad gjorde man utan er då det är som tyngst?!

Ett vänligt ord kostar ingenting och är ändå den bästa  av alla gåvor.



Kommentarer
Postat av: vera

Kram på dig, Jag vet att du gör ngt gott av allt även om det är tungt just nu.
Det är bara så du är;
tjurig som en åsna
kreativ som en räv
mjuk å kärleksfull som en hund
går din egen väg som katten
men framförallt en GOD människa...

2007-09-14 @ 08:26:09
Postat av: Å

Tack kusin, det är tur jag har dej :) Vem ska jag nu drabba med mina hysteriska skrattanfall/ gråtanfall på jobbet när du "svikit" och börjat gå skola??!

2007-09-14 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0