Deppsöndag...

..ja då sitter man här då med måndadsbokslutet, kvitton i driver och massor av löner att göra och babsslippar att räkna för att inte tala om riikskuponger..Det har verkligen vart en skitvecka med kulmen som nåddes igår så idag orkar ja inte ens vara deppig ngt mer..ska göra mitt bästa för att få färdigt eländet och åka hem. H skulle dock komma förbi och ta en fika så man inte beh sitta ensam 9 timmar på raken.

Budgeten för mina ställen skall i normala fall lämnas in för kommande år sista okt men nu har ledningen bestämt att dom skall in en månad tidigare och då har min chef bokat en semesterresa som inte kan bokas om vilket gör att budgeten skall in ytterligare 2 veckor tidigare 16 sept dvs...???? Var kommer vi vanliga "fotarbetare" in i bilden? Hur ska vi kunna presetera ett bra arbete under sånna omständigheter..?
Jag skall ringa min chef imorgon och det är möjligt att det blir det sista samtalet vi har, det visar sej.
Nån som har ett jobb att erbj?!?
Utan mina anställda så hade man suttit på hispan det är då säkert..
Nog om det..
Deckare på TV ikväll, mord i sinnet (passar bra ;)

Ny vecka imorgon och det ska banne mej om jag får bestämma, bli en bra en!

måste avsluta med ngt roligt iaf!!!...
hittat på en annan blogg...

Mobilbutik, Kungsgatan, Stockholm

En man ~50, med utländskt påbrå, kommer in och går raskt fram till första bästa lediga säljare.
Mannen (rappt): Jag ha ett problem!
Säljaren: Ja, okej.. Vad har du för problem?
Mannen (viftandes med sin telefon): Alltså.. Varje morgon, klockan åtta någon ringa mig. Jag svara. Men ingen svara. Det är någon som heter SNUSSER!!
Säljaren (förvånat och osäkert): Jag tror att det är ditt alarm som ringer?
Mannen (aningen röd i ansiktet): Okij.. (han går raskt ut ur affären.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0