Bob..

Byggare Bob är min brorsons favorit just nu, jag lyckades idag hitta en ny DVD på stan åt honom, den han redan har har han väl sett mången mången ggr så det var dax för en ny version där Bob  är i fjällen och har skoter, då börjar det likna nåt, som hemma haha. Så myskväll har vi haft med "Hannis"-käkat ugnspannkaka och sett Bob -DvD pch kört med "skopis". Jag lämna tillbaka honom lagom till "lellen".

Fösta budgeten är inlämnad idag, yes! (one more to go) Nästa tänker jag inte börja med förrän på söndag
Var och letade Bookbinders-skrivbok idag på stan men se icke´blev det nåt sånt alls, jag ville ju  ha en fin ny bok att skriva alla mina idéer till mina projekt :( då blev det kritor och ritblock till Hannis ist iofs.
Fick present av Pd idag, biljett till att se Peter Jöback i december, hans julkonsert för några år sedan var sjukt bra så det blir kul, nåt att se framemot...
Nåt annat att se framemot är en restaurangmässa i Ume´ sista okt, det blir skitkul att träffa massa folk på mässan och sen stor middag och utgång i Ume på kvällen. Jag och S ska bo på lyxhotell (fanns inget annat kvar att boka, men det gör inget ;) och festa i ett dygn, S sade att vi kan ju festa till ordentligt då inte så många känner oss därnere, dansa på borden och dricka gratissprit men jag är rädd för att vi nog blir rätt så igenkända iaf MEN skitsamma, party blir det! Inget partysms får jag skicka nå mer till P , den traditionen är slut men okej jag får ha kul ändå! :)
Jag är sååå lättad av att budgeten gått ivägg så ikväll kan jag njuta av 2 nya inredningstidningar och så är jag i full gång med research på nätet till min affärsidé, det är sååå kul det oxå.
Skriva och läsa sånt man vill, vad kan va roligare?! Synd bara att inte tiden räcker till....
image19
Helgen blir lugn, behöver ta igen ett par timmars förlorad sömn efter denna vecka med alla uppesittar nätter med siffror, så raka vägen till Rödis imorrn´ en massa filmer är nerladdade och brasan i stugan väntar, personalmöte på måndag som måste förberedas men det är det enda jobb jag tänker lägga ner tid på såvida nu ingen blir sjuk i helgen suck.
Nästa helg däremot blir det party på fredag med SERgänget, så roligt, längtar, vi ska börja redan kl 15 med drink på gamla kontoret och sen vidare för middag och så party sen på kvällen, det är garanti för helkul kväll!
Sista "hund-veckan" på jobbet plus ett månadsbokslut sen börjar man skymta "ljuset" och en ledig vecka, jag "ler"
Natti´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0