Update

Lördag  "hela" knasiga familjen samlad på Rödis. Begravde Egon o Cojak (katt och hund) på tomten tillsammans vid en stor sten i en strimma sol mot havet....Lugn
Söndag  hasta hemåt som alltid för att åka o jobba med alla kassapärmar, tung suck
Måndag upp tidigt och jobba, superstressade jag och A, för att hinna innan 10 då taxin kom, hoppa på
planet ner till Shlm, fick inte sitta bredvid varandra A och jag, skit -SAS. "Gick på stan" hela dagen
låååång, mysigt men kostsamt.! Hitta äntligen en mössa jag ville ha en Protest på T12 hoppas det blir kallt snart!
Vilse på kvällen från hotellet, brukar hitta där men icke´ fick ta hjälp av P. Mat på söder och skratt till vi
somna´. A är nog den bästa shoppingpartnern!
Tisdag´  Upp i ottan, iväg med alla påsar o väskan till Solna för utbildning i utvecklingssamtal, teaterövníngar, gulp! ´Å hatar det...Men det gick så bra, nöjd med min egen insats och framförallt kursledaren. God lunchmat, fick sluta tidigt, vi hann med "en halvdag på stan"-suck, slut pengar. Flyg sent hem, kallgrader på Kallax
Väntade på lillebror som missade planet, samma som vi åkte med, han kom ist hem till mej 02.00 blev lite sömn den natten.
Onsdag Trodde inte det var sant då klockan ringde Stress för att hinna färdigt all mat. Säkerhetschefen kom på (planerat) besök" tog 6 timmar att gå igenom alla våra rutiner gick bra, jag e nöjd.
Darling Ida var jag tvungen hinna med att träffa på kvällen för hon skulle dagen efter åka till Wales och jobba. Will miss her.
Handla mat med M och hem för att äta middag ..klockan 21
Hem sent....igen ...sa Pd...ja´vet sa jag
Torsdag Okej dag, hann med mkt på jobbet, men glömde middagen, hur kan man göra det? Nu är jag hungrig.
Sett nyaste Beck, "i guds namn" (släpptes igår) med M, den var mkt bra.
M frågade, skulle du inte vilja följa mej  till Thailand 2 v det kostar bara 2.ooo (fördel SAS) ...STOR suck...jovisst skulle man vilja det men hur?
Pratat länge med lillebror D som jag inte hunnit träffa så mkt..."har du alltid så här långa dagar?" frågade han..
Hopplöst pigg men borde sova....
Imorgon är det fredag och jag ska ha en kort fredag på jobbet, så det så!

"friends are those rare people who ask how you are and then wait to hear the answer"
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0