tid...tid...tid..NU får jag lite tid över

..man önskar så att man hade mer tid till saker och ting, men så är det väl för dom flesta, men  allt känns så "hysteriskt" i mitt liv och jagsjälv känner mej ..iaf "halv-hysterisk"..."hur fn ska jag hinna det och det..och det?"

Hursomhelst efter 48 timmars hårt arbete sön-måndag med månadsbokslut, ett s.k " hard-close" och 2 personalmöten så kom jag hem igårkväll 22.00 . Kom då på att jag inte ätit  middag ,men druckit en massa juice (har helt slutat med kaffe och svart thé) och en halv cookie..blev vrålhungrig men i mitt kylskåp fanns bara ...kattmat och sylt, suck, ja då fick man gå lägga sej hungrig.

Åh vad skönt att få soooova imorgon tänkte jag då  (ska ju vara ledig tis-fre) och så kan man vara uppe sent ikväll och se TV utan ångest för att man är just uppe sent, hmmm..jag somnade på soffan och vaknade 7 imorse(!) Jamen va fn är detta?, jag har varit ta mej sjutton gråtfärdig varje morgon jag ska upp och gå till jobbet..."bara sova liten stund till.." åsså har man nästan fått stressa ihjäl sej till jobbet för man dragit ut på tiden  så men nu har man slagit upp sina blå föré klockan och kan inte sova..
Så..här sitter man nu vid datorn hemma sen ett par timmar, har hunnit prata med jobbet , beställa varor till imorgon samt lägga in fredagens beställning och dessutom gjort en veckas lunchmeny!

MEN! nu ska jag hoppa i duschen för jag ska ha lite lyx, luncha med Ida och sen åka och klippa håret hos E och  så måste jag hämta mitt bokpaket med nya fina böcker som kommit, efter det bär det av till...Rödis! jippi... Har dock dator med mej så jag kan hålla kontakten med livet "utanför" haha

Hoppas det inte dröjer alltför länge till SATC-filmen kommer på bio, längtar,  sen måste jag bara se "Råttatouille"-den teckande filmen från Pixar med råttan som vill bli kock - "Pappa-jag vill bli något stort!" Tyst min son , akta dej för människorna och ät dina sopor"...hahaha den e så kul det lilla jag sett iaf. Får se om Pd ´s kompis lyckats bränna ner den nu i helgen åt mej
image33

Nu ska jag gå och krama J för han e hemma från dagis idag med pappa, han e febrig lilleman´

Åhhh...jag har SEMESTER! :) Hoppas ni oxå får en bra vecka som jag planerar att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0