Norrsken, fullmåne och stjärnfall

allt på samma kväll ..igår på vägen hem från IKEA såg vi en stjärna falla (längesen sist jag såg det iaf) ..otroligt Norrsken och en fullmåne som lyste så starkt. Så fint var det.
Veckan har gått fort...
Måndag: minns knappt vad jag gjorde förutom jobbade!? Förvirrad kanske ;)
Tisdag: stress stress och jobb, somnade framför TVn hemma på kvällen
Onsdag: jobb, fixa all mat hoppa på  buss 4 timmar till Umeå, trist möte med massa siffor, buss hem 4 timmar arbetsdagen slutade 23.10
Torsdag: Sååååå mycket gäster, det var ju löning men det var mer än vi trott, kul, dagen gick fort sen "kasta" jag och A iväg till IKEA bara för att upptäcka när vi kom dit att dom inte alls stängde kl 20 utan 19, vi fick alladeles för kort tid på oss att shoppa :( men iofs så blev det billigt! haha
Fredag: Åh! äntligen fredag, det blir mkt gäster idag och sen ska jag o M åka runt och kika på alla nya julsaker som kommit in överallt.
Rödis hela helgen, ska vara ute med J på lördag och påta i skogen och vinterstäda trädgården.

Hoppas alla får en riktigt bra helg! och 08-P ha det så gott i Thailand!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0