..lite panikkänsla..

...jag har lite pankikänsla då nu beslutet är taget att släppa på en av café/rest. Den som jag tycker mest om rent lokalmässigt och som nu börjar bära frukt efter allt slit MEN jag har ju tagit beslutet att trappa ner och då måste man våga släppa men jag trodde dock inte att det skulle gå så fort med den enheten (många kommer kasta sej över den) och mina tjejer är förkrossade så nu ska man ha dåligt samvete för dom också eftersom jag var så ärlig och sa som det var.."-jag pallar inte" MEN dom förstår (säger dom iaf) och jag ska ju ha dom tjejerna kvar på andra ställena men ändå....tung suck. Jag måste nu våga stå för mitt beslut och inse att det är bäst för mesjälv på lång sikt iaf...Jag måste porioritera annat i livet nu... Please säg nån att jag gör rätt, tänk om jag får långtråkigt haha...!?

Sitter med det jla bokslutet igen efter alla lönerna är gjorda mm så ska jag släppa allt på stackars A som ska göra resten , vilken lyx, första gången på 2 år jag inte gör eländet själv.

Imorrn ska jag iväg på restaurangmässa, såååå kul och festa ska jag o S göra hela natten (om ja gissar rätt orkar vi inte ens halva haha)

Sen tillbaka fredag och förbereda inför Halloween.

Tjing ping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0