det är lugnt..

..i stugan mitt ute vid kanten av skogen vid havet...himla lugnt...så lugnt att jag har haft svårt att ta till mej
sista dagarna att jag faktiskt FÅR ta det lugnt. Från en toppfart på 200 knyck till stilla lugn och ingen
speciell dagsplanering eller krav helt plötsligt kan vara nog så svårt MEN nu! har jag varvat ner...fast då är det bara en dag kvar tll arbete´. Jag tycker det är helt okej iaf för jag har haft en riktig kvalitets "kort-vecka".

Förra helgen var friday-afterwork med SERgänget lika roligt som det brukar vara dock droppade alla av på kvällskvisten så i slutändan var det bara jag och kock-G kvar på krogen och dansade till dom stängde, men kul hade vi. Ingen av oss är ute speciellt ofta och vi hade nog ett behov av att dansa av oss och "spana" liiite bara liiite (nä, inte på varandra, vi e bara good friends). Och vi kom på i salongsberusningens sista dimmor att vi nog skulle starta restaurang tillsammans, vi har samma värderingar och idéer hur en riktigt restaurang ska och inte ska vara haha. Nä jag håller mej nog till min egen lilla affärsidé längre fram, "nångång"

I stugan har jag inte vart ensam, både lill-J och mamma och vänner har vart här på olika långa besök men det var skönt igår att vara helt själv trots att jag är mörkrädd och det är verkligen becksvart härute men himmelen var alldeles blå och många stjärnor lyste upp och sen har jag ju W oxå såklart me mej. Nu är Pd och Musse här så det är fullt hus igen, middag och vin sen blir det nån ny nerladdad DVD innan läggdags, det är rätt fysiskt krävande att vara ledig och sitta så mkt oxå haha

Massor av tidningar och en hel del böcker har jag hunnit bläddra i precis som jag önskade och imorrn ska det dessutom bli bra väder, kan det bli bättre?
Jobb på söndag och jobbresa må-tisda sen är läget back to normal dvs mkt arbete men hey! snart e ju julen här ;)

På samma plan hem sent på tisdag kväll finns oxå lillebror Dani med hem, längtar", han ska komma o bo hos syster till han hunnit komma på vad han ska göra nu efter 4 år i England.


Kommentarer
Postat av: Vera

Hej

kolla in sagostjarna.se fina saker

2007-10-10 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0