valpsjuk...

..såg en annons häromdagen på en cocker spaneil valp som var till salu, 11 v gammal och jag blev helt plötsligt på G att jag vill ha en till.....jo jag vet (!) vi har inte tid, inte just nu..men Wille e gammal och han skulle kunna fostra den nya valpen och få sällskap..tycker ni inte?! ;)))
titta bara på denna bild (var inte den som var till salu dock, hon var orangeroan som det heter, dvs flerfärgad)
image44
Jul-restaurangmässan vi varit på var helt okej, men man hinner inte med alla inköp och kolla allt man vill trots 2 dagar, mässmiddagen med nästan 1300 pers (!) var mkt bra med underhållning från Wallmans salonger..god mat osv..
Förra veckan var det månadsbokslut som A fick hjälpa med så det var skönt att få slippa göra halva iaf. och just nu sitter man och håller på med förberedningarna för p-mötet som ska hållas snart, planering inför julen, rätt kul iaf men det borde finnas mer TID!
fredagen var jag så trött och orkade inte ens ut till Rödis men det blev färd dit på lördagen iaf oj så mysigt det var, satt o läste framför brasan och bara myyyyyste! Men nu är det ny vecka och massor att göra
Borde hinna avfyra ett par mail och för att inte tala om lära mej lite mer om facebook som alla verkar hålla på med just nu...suck, men det blir fritidsgörat ikväll efter kl 22
Imorgon skall lillasyster firas som fyllde 28 år i lördags
hepp! nu ska jag äta middag...på jobbet, arbetsdagen blir idag ca14,5 timmar, det är tur man gör rätt för lönen sin´ på 8 tim eller hur hehe
over n´out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0