tisdag..(som var som en ..måndag)


Dagens toppen/botten

Dagens topp 3:

1.
Trevlig thé/pratstund, som alltid,på "hyllan" med A efter jobbet
2. har lagt undan nya walkingskor, som jag ska "lösa ut" imorgon, sen finns det inga excuses!
3. har äntligen fått tid till att skicka massa mail till vänner som jag borde svarat länge sen

Dagens botten:

1. värmeriet i restaurangen gick sönder, katastrof!
2. en av de anställda ringde och sjukskrev sej en timme (!) innan personen skulle börjat!
3. kände mej jagad av alla som sökte mej via telefon på jobbet idag, måste alla ringa samma dag?! (minst 30 samtal)

detta summerar nog dagen för mej!
Nu är det ett avsnitt  SATC och sen sängen!

 nedan= Cult design´s julsaker, fina

89951-540


ps.. så här rädd blev jag när jag såg mej i spegeln imorse, blek, glåmig och förbannat trött, ingen vacker syn! tur att det finns "saker att måla med" i ansiktet ;)))   ds.....
image46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0