pain is weekness leavin´ your body...

hmm..ja det sägs ju så..och efter promenader i halka med stavar hem från jobbet på dagarna så måste jag säga att den träningsvärken är inte kul..jla stavar men dom gör skillnad kan jag säga så jag måste hålla ut till några sk muskler börjar dyka upp :)
Har haft en eftermiddag med Joh. 2 år och det är inte lätt för faster att nu tyda allt han "babblar" i för det forsar bokstavligen ur meningar och fraser, men man får låstas att man hänger med. Fruktsallad på "hyllan" (han åt upp min) ett besök på leksaksaffären där "kranis" införskaffades till J:s stora lycka och "spännande" bussresa hem.
Mitt nya "levnadssätt" tär på krafterna så inte mkt blir gjort på kvällarna just nu men men har iaf suttit en bra stund nu och surfat på massa olika inredningsbloggar ojojoj vad duktiga en del är och sååå mkt fint det finns och framförallt vilken inspiration till att inreda man får!
Nu kommande tid är det gästrum och badrum som skall fixas hemma men i stugan kommer snart en finfin gäststuga stå på plats och den ska bli kul att inreda. Drömmen vore också att nån gång få råd att lägga rikigt fint trägolv i hela storstugan...Ser framemot iaf att fixa jul i stugan, sooon
image49
Sista 2 veckorna har varit lite tunga, inte för att jag jobbar mer än vanligt utan att jag kännt mej... ur form helt enkelt.
(häromdagen när jag pratade med dej min favo´kusin  V, så släppte mkt av de negativa känslorna, vad vore jag utan dej?) 
Skulle bara vilja få en RIKTIG semester, typ att vara hemma ett par veckor ostört från jobbet och göra om hemma, storstäda och bara ..."vara" eller så vill jag åka iväg, har kollat lite på sista minuten men vet inte om Pd e med på det...En vecka till Kanarieöarna känns lite lockande nu i dec faktiskt (även om jag älskar julen!) eller bara en weekend till Köpenhamn (gå i inredningsbutiker och på restauranger/caféer) men vet inte om Pd skulle tycka det var nån bra idé heller hm. Det kan ju nte bara vara jag som längtar bort , 3 av mina vänner o familj befinner sej just nu i Thailand, tänk att få vara borta när det är som mörkast och sen komma hem lagom till jul! :)
image50
2 dagar kvar till helg och nästa vecka blir det resa till nytt styrmöte och allehanda tråkiga saker men det närmar sej julen iaf och just nästa vecka börjar vi med vårt julsortiment i caféerna och i rest, DET är kul!
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0