overseas

..nästa helg kanske jag får resa overseas, ojoj vad roligt det skulle bli, just en sån grej jag behöver nu (kanske inte ekonomisk men haha) vi får se! håll tummarna att det löser sej

Skulle sluta vid lunchtid idag=vilket oftast betyder att jag kommer iväg vid 3-4tiden och jo så blev det idag också men man får va glad för det lilla!

Ser framemot helgen med både löning och ledighet men det betyder också mkt förarbete för denna helg är stor för oss på restaurangen/caféerna och då ska man få ihop personal, totalt 12 st ska jobba på lördag och det är inte alltid alldeles lätt men förhoppningsvis löser det sej den här lördagen oxå.

Nu är det hög tid att börja leta julisar och varje år tänker jag att jag ska hitta på nåt bra till var och en..hmm får se hur det går i år fast blir det USA-tripp så löser sej många julisar! :) ..till mej alltså...hehe nädå det skulle vara så kul att shoppa lite julisar overthere.
det här är en bra idé iaf (nedan) att fixa cookieingredienser i en burk och ge bort!

image63
Att ge bort/ shoppa julisar är roligast

Inför juletiden så har vi här lite tips hur vi tjejer ska handskas med våra män..  ;)))
image64


Tanken med min lediga eftermiddag som jag hade velat ha idag var att jag skulle städa hemma, ordentligt, sedan jag blev "tjatig tonårsmorsa" så har jag inte fått mkt gjort härhemma, musten har gått ur mej och sen är man ju hemma såå lite MEN hur fn kan det hinna bli stökigt? That´s the big question

Nä nu är det thédax med P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0