morgon...

vaknade med ett ryck, fn jag ska ju till jobbet!...men sen nä :) det behöver jag inte,= lycklig

Vi ska packa chevyn och åka till Rödis, käka middag med några vänner ikv och bara mysa

När jag kommer dit ska jag koka en kopp choklad med lite likör i! Det är ju lördag! Jippi Tända
brasan och ta på mej dunsockarna, tända massa marschaller ute..och massa ljus inne.
En veckas strikt matschema och träning ger belöning på lördag men planen är klar redan för
söndag, jag o A fortsätter våra promms´ och jag avsluta dagen med..jobb...men man får mest
gjort på söndagar då alla gått hem faktiskt så det är min effektivaste dag.
image60

Tips!
gå in på www.ahlens.se och gå på rubriken "julmys i vardagsrummet" sen kan du dekorera
som du vill med kuddar, mattor och julpynt, kul!

Nu är min tid ute vid datorn säger Pd så soo long!
image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0