..listor

..det finns ju massor av olika listor man kan utmana varann på frågan om/vilken som är intressant, finns det ngn?

Nämn något som gjorde dig glad igår:
när jag fick sova ut länge

Vad gjorde du kl 08 imorse:
funderade på vilka rätter jag skulle tillaga på jobbet till lunch & åt frukost

Vad gjorde du för 15min sedan?
såg ett B-program på TV400

Det sista du sa högt?
"snälla kan jag ta datorn nu?"

Vad har du druckit idag?
thé med soyamjölk, vatten, grönsaksjuice (urk!)

Vad var det senaste du åt?
dinkelgröt, gott!

Vad var det senaste du köpte?
soyamjölk & fullkornsskorpor

Vad är det för färg på din ytterdörr?
vit

Vad är det för väder hos dig nu?
fint, härligt vinterväder, lite dimma

Godaste glassmaken?
choklad såklart! (Ben & Jerry)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
jadå

Sover du tungt?
nej nej nej....

Drömmer du mardrömmar?
ofta (stressdrömmar)

Trivs du med ditt jobb?
ibland/ ibland inte

Favoritklädsel?
Jeans, jeans, jeans

Favoritlåt just nu?
Keavin Michaels (Wyclef Jean) "it doesnt matter to me"

Vad ser du om du tittar till höger?
fondvägg i svart tapet med mönster

Vad gör dig glad just nu?
tanken på att det är snart jul=lite vila och mycket mer tid till att träffa J

Vad ska du göra härnäst?
Slänga mig på sängen med en tidning....

Höger el vänsterhänt?
Högerhänt

Humör just nu?
småtrött och stressad över att jag eg borde sova

Favoritgodis?
Geischa

Kläder just nu?
t-shirt & mysbrallor

Sommarplaner?
få en "riktig semester" och kanske återvända till Miami?!?

Hur många kuddar sover du med?
2+

Spelar du ngt instrument?
No

Morgon eller nattmänniska?
kvällsmänniska :-D

Vad är viktigast för dig?
Familjen...och mina djur

Är du kittlig?
nepp

Snarkar du?
Inte vad jag vet,

Stjärntecken?
fiskarna

Äckligaste insekten?
vet inte men mygg= irriterande!

Stökigt el välstädat?
Välstädat om jag slipper utföra det.....

Längtar du mest efter nu?
lite ledighet vid jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0