Detox

..jo vi kör en detox-kur igen jag och A, mådde faktiskt riktigt bra av den sista kuren så vi tänkte prova igen och köra en 3-dagars, råa grönsaker & frukt, lite olika juicer och thé, that´s it MEN det svåra är att laga maten på förmiddagarna såklart, måste ju smaka av och sen blir man ju väldigt sugen..hm..får sikta in på dålig lunchmat ett par dagar framöver ;)   Har dessutom bakat en hel del idag på jobbet, slabang-bakelser, gjort choklad-mousse-coups, chokladbollar etc Var väldigt produktiv idag! :)

Snabbvisit till Rödis i helgen, var väldigt rastlös och sov (sover) dåligt så det var okej att åka hem igen dock inte att börja jobba (fn vad helgen e kort)...Var ute en sväng igår em. på "tur" runt i affärerna för att hitta lite nya julsaker till hemmen´i vitt/grått/silver..hm det fanns inte något (!) av intresse som jag ens ville köpa suck..vill ha vitt vitt vitt hemma, även till jul...nja lite rött då men ytterst lite.
 image68
skulle vilja ha mkt belysning ute på Rödis, runt stugan och farstukvisten men el-räkningarna är redan nu höga så man får nog tänka till lite, men mkt lampor är fint på vintern ute iaf...tur att jag gillar levande ljus, he blir en helsikes massa marschaller ;)))
(belysning från Markslöjd, nedan)
image69
Nåja snart blir det inga bekymmer att spendera pengar ..snarare bekymmer att få dom att räcka till i USA
Seattle...
image67
Hinner med en "halvdag" i Shlm oxå, synd bara att man inte kan handla lite julisar där pga det e ju inte så kul att släpa med det runt sen men jag får träffa en gammal vän på freda.kväll iaf.

dax å svara på lite mail!

GRATTIS A-min vän till nya jobbet!  Det blir ett hårt uppdrag att hitta en "julklapp & nytt jobb-present"  overthere men jag ska leta som fn! ;) du e ju sååå lätt att hitta saker till ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0