3 dagar...

..har gått och vi är i "mål". Detoxat klart och man mår rikigt bra :)
Ska bli gott med riktig frukost imorrn.bitti dock!

Har suttit med detta vanliga månatliga bokslut idag och det fortsätter imorgon men belöningen låter inte vänta på sej för sen drar vi iväg till USA och Seattle. Lång flygtur men jag har tidningar och bok med mej och så lär man nog sova en del på dom timmarna det tar, sen är det fullspäckat schema, det är mkt vi ska hinna med allt från Space needle till cheesecake factory! och en himla massa shopping såklart
www.thecheesecakefactory.com 
image70 
Mycket gäster på jobbet varje dag nu, kul för det är lättare att beräkna mat till lunchen osv och så säljer vi våran populära Jansson´s oxå, roligt att göra lite annan enkel mat som går bra. Pepparkakslatte är jättepoppis så den står på cafémenyerna i vanlig ordning.
Vi har även gjort egna yoghurtar på pepparkaksfil med bär och pepparkakshjärta på toppen :)
Fn ..fatta vad inspiration jag ska få nu i när jag åker, ojoj! <ska köpa kryddblandningar mm till köket (mitt haha såklart inte jobbets)
Pratat med lillebror F ikväll så han fick önska julisar och det ska bli så kul att shoppa till J oxå (förmodligen det roligaste) Dom 2 ska komma och käka på jobbet innan jag åker imorgon då man sitter med bokföringen hängande som ett moln över sej, alltid skönt med sällskap, M kommer oxå och äter sin grekiska sallad, att hon inte tröttnar tjejen :)
Lillebror D har åkt tillbaka till England, han är nog i Skottland just vi detta klockslag, det är trist på ett vis att han åker men också skönt, nu vill jag ha tillbaka mitt hem ;) och slippa städa efter honom och vakna av allt spring in och ut genom ytterdörren (han röker :(,  lite mysigt var det förstås att ibland vakna av hans spelande på gitarren men...I´ll survive without it. Han kommer ju tillbaka nångång såklart.

här kommer ett ordspråk jag gillar..G´natt!
"fine is the line between sence or nonsence"

Kommentarer
Postat av: ida

aaahh vad avis jag ar pa dej!! jag som ALSKAR cheesecake!! har provat 6 nya cheesecake sorter sen jag kom hit, men the cheesecake factory ar sant jag bara drommer om pa natterna!! (speciellt under perioder nar jag detoxar, haha.. har haft tre detoxperioder sen jag kom hit och mar toppenbra efter varje!) men sen sa koper nan hem en feet cheesecake eller annan godsak till mej och sa ar jag tbx pa ruta ett, haha.. samst karaktar nar det galler sotsaker,som du vet ;p jag MASTE se till att gora ett besok till US inom det narmsta halvaret! hoppas du har en underbar resa, det ar du VAL VARD!!! ses snart, miss u a lot! krams

2007-12-02 @ 17:41:49
URL: http://idabackman.blogg.se/ht07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0