www.mingelnetwork.com

en kompis kopmis har startat en mingelsida för-dating, mingel-nätverk etc. Gå in och kika eller gå med nu så är det gratis, sidan så helt okej ut tycker jag och det är en Luletjej som startat den.

Helgen har man "hastat" igenom"-Åsita har vart med mej på Rödis och jag har åter kommit i form från en mkt intensiv...grillfest. Jodå fast man e 37 så kan man tydligen hålla igång fortfarande :) Säger inget mer om det men kul var det iaf å nej...jag kommer inte dricka en Long Island Ice tea på mkt mkt länge......

Denna vecka är det...semester...känns konstigt att en måndagmorgon få stanna kvar i sängen...hm jag har ju inte lagt mej än så vem vet jag kanske stannar i säng till tisdagmorgon rent av ;)

En gammal "vän"-P.F .. från förr har jag hunnit prata med och det är alltid värt att "minnas" lite från ungdomen, det roliga och även det tråkiga faktiskt man inser att man lärt sej lite genom åren... Å du P! du har inte "förstört mej!  Lovar! We were young! ....I ´ve missed ya! :)´

Nu skall man avfyra lite mail så man kan ha rent samvete sen

natti natti! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0