NU är dom här...

.myggorna! 17 oxå vad sommaren skulle vara underbar utan dessa myggor, tyvärr e jag e sån som drar till mej dom big time :( Underbart sommarväder och det grönskar ordentligt på mitt red mountain men allt förstörs (nästan) av dessa arga flygande attackerande saker! Grrrr...jag ska fn i mej börja bita tillbkaka!
Nationaldagen "firades" med näsan i ett berg av kokböcker, nä jag har inte fått klart mina menyer till Deli´n men det är ju det roliga med att leta recept å andra sidan så..
Det fina sommarvädret har faktiskt inte dragit ner på gästerna i restaurangen så väldigt mkt än, vi har ju mindre crowded vid fint väder än vid regn o molnigt då vi inte har uteservering tyvärr men som sagt det har varit hyfsat bra iaf så man kan inte klaga på vädret på nåt sätt. Förutom iofs att jag måste vara inne hela dagarna o jobba då..
V åker med familj till Turkiet på sem nästa vecka och efter det är planen att jag ska få ca en veckas andrum från jobbet! Ser framemot detta, speciellt då Åsita kom hem oxå, har beställt lite coola råvaror från Renée Voltaires webshop som jag ska göra veg.mat åt oss då. Bovetegröt och Vetegräsdryck och baka på Macapulver..ja ja säger då det..spännande..om det blir ätbart/gott berättar jag sedan :)
Var i stugan över dagen idag och arbetade hemma med dessa recept men jag sov i omgångar, vilket jag gör så ofta när jag är där vet inte om det är luften lr om jag slappnar av så pass att jag bara ..somnar haha men problemet e nu att jag kommer inte att somna på ett bra tag och då blir morgondagen en pina suck, att jag aldrig lär mej. Imorgon ska jag jobba långpass, försöka ordna så mkt som möjligt ur min "100-viktigaste saker-att-göra"-hög, sen på kvällen ska jag "skutta" runt Ormbergets 1-milslinga med A som avslut och somnar jag inte bar efter det ja då e det bara gummiklibba fram!
Night night!

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 16:37:16
Postat av: Å

Hej Sara
..tyvärr, jag är inte intressearad a Mary Kay, har provat märket tidigare,. Jag är använder ett annat mycket bra märke inom hudvård. /Å

2007-06-10 @ 16:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0