vadå helg?

...HELA veckan har det varit underbart väder med sol och värme, kl14 på fredag så kom molnen och strax efter det regnet som har fortsatt till söndag. Men hela helgen har varit färgad grå, ingen vistelse på Rödis och ett kaos med medlande" mellan 2 vänner (som är ihop) och försök till att hjälpa dem förstå att dom kommer att ta sönder varann såsom dom håller på nu..jaja inget mer sagt om det än att det tog praktiskt taget hela helgen men om man vill se ngt postitivt med det hela så får man säga att man uppskattar ju liksom mer det man själv har och får tänka på det då man saknar "dramatik" lr ngt sånt dumt hmmm.....

Åsita och jag hade ett långt distantcall från Marbella idag om vänskap och det behövdes, allt är inte så självklart när det gäller vänner när man e vuxen som man tror. Kryptiskt? Tolkas som man vill.

Har sett en massa TV iaf och suttit en hel del, man e nästan ledbruten så springet på jobbet im får ta igen det. LiveEarth-galan såg man en hel del av men inte Bon Jovi som man ville dock, då sov jag!  #%=¤#"!

Tog en sk långpromenad idag men höll på frysa sönder i den 13-gradiga kylan...hade laddat ner en massa ny musik som jag ville lyssna på, bla Linkin Park...blä va trist då man var tvungen korta ner prommen´ o gå hem.

..ja som det nog verkar så var helgen inte too bright men det är ingens fel utan mitt eget, livet blir så bra man gör det, tror jag fullt o helt på!
Ska ta kortare dag imorgon, har jag bestämt, brukar aldrig funka men känner att det nog blir så im iaf, en DVD och lite Ben & Jerry´s New York super fudge chunk ice cream all alone och jag är i "balans" igen.

..som sagt livet blir så bra man gör det...

ps.
i tordags hade vi en grillkväll i stugan med min kockvän Roffeman som gjorde fantastisk mat, jag lärde mej då (som man eg vet men det är bara jag som är lat och otåligt eg.) att man ska ta TID på sej när man gör iordning grillmaten, det är ju halva njutningen, thanx R för att du påminde mej! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0