Helg!...fredag med SOL! :)

..trodde aldrig denna helg skulle komma men det gjorde den, HYSTERISK vecka på jobbet, sjukt mkt gäster varje dag hela veckan, så man e trött men framförallt sliten i kroppen, orkar inte med sån här hysteri och arbetstempo längre. Först sterssig morgon med varor och matlagning i köket (i hög värme dessutom) och sen fortsätter sterssen resten av dan´knappt så ngn hinner ta rast alls..tur iaf att det är övergående period för dessa turister skickar jag lätt hem till närliggande land. ...kan man säga att jag tror jag är turist-r..ist? ;)

Nu hägrar Rödis, ojojoj så ja längtat efter denna cottage i veckan...då det inte blev ngt förra helgen så är man desto mer på G att åka dit nu.

Ska sova, lääääääsa och vara ute och har jag tur så håller maskinerna i köket denna helg ("allt" har gått sönder senaste tiden, tur det inte e jag personligen som betalar Friginors reparatörer..) så man slipper åka nåt till jobbet förrän söndag.Håll tummarna!

På måndag får jag min nya mobil och nu ska jag kunna lägga in lite bilder sen oxå, fun fun fun! Pd åk söderut så man e gräsänka men jag har så mkt att göra ändå, vovven åker oxå på semester :) så jag och dom 2 gamla "paschorna" (cats) stannar i stan och ska se en del filmer mys mys mys.....

När jag pratade med kusin ikv o hörde om hennes roliga utekväll på BBB i veckan kände jag att jo..nu e det dax igen för en för mej oxå...kan nog inte vänta till den gamla "klassfesten" i aug. så det kanske man hinn me´ this week!
Måste bara säga att igår var jag redo att säga upp mej då jag var så trött och fantiserade om hur skönt det skulle vara att bara säga t chefen "bye-bye"...får se om känslan håll i sej..har fått lite tips om andra jobb och en vän ska lägga in ett gott ord till ett nytt ställe som öppnar men iofs jag vill ju ha eget buhu...ska int "slava" åt ngn annan mer efter det här......so...cousin R U ready for the dream???!!! :)

Nu ska jag gå å klappa "lilla kackan" (lilla katten på Johannis språk) and then we´re off!

Njut av ledigheten mina kära som är ledig för fn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0