..ny lista...

Lite om mig...
(
 Jag lånade listan från Kixkoll)  www.kixkoll.blogg.se)

Vilken svordom använder du mest? Försöker låta bli för min brorsons skull men det går sisådär..
Äger du en iPod? Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.00
Hur många resväskor äger du? 3 stycken - 1 megastor (nyinköpt i USA) 1 normalstor och en mellanstor ;)
Använder du flip-flops? ibland på sommaren ja...
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller Konsum eller...nån annan affär. i USA älskar jag "Whole-food" affären!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilden, vet alla som känner mej haha
Vilken var den senaste filmen du såg? Alpha dog=dålig
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror helt på vem det är såklart 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle "köpa lös" stugan och sen köpa långresa till/för hela familjen
Har någon någonsin kallat dig lat? Njae ..minns inte, inte riktigt min grej iaf, att vara lat alltså
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Joo...
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Takida och Alicia Keys
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? oj svårt men Takida och U2
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Dum fråga, svarar ej på här
Vad åt du till middag senast? En halv pizza idag, black n´white=favorit 
Använder du huvtröjor? Jadå
Kan du vissla? Njae, lagom, inga låtar iaf haha
Vem var den senaste som ringde dig? Maria
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj ....jag har blivit en fegis på äldre dar men annars var det berg och dalbanan i Köpenhamn som hägrade i yngre dar´
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det händer säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? pass!
Tittade du på  tecknat när du var liten? Visst!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 34 butiker, däribland finns 2 av dom rest/caféer jag driver och på ett annat finns det 3e 
Hur många syskon har du? 3 bröder, 1 syster
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det kan jag inte påstå.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
Äger du några band t-shirts? Nej
När flög du senast? För 2,5 veckor sedan till USA
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Ja absolut!
Pratar du några andra språk? Engelska. Franska, Spanska/ tyska har jag läst men det är tyvärr inte så mycket som har fastnat.
Diskar du din egen disk? min maskin gör det :)
Har du gråtit offentligt? Ja, det har hänt - både av glädje och av sorg.
Har du en stationär dator eller en laptop? både och
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, absolut!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej inte längre
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej det tycker jag inte och om han gör det så bjuder jag i så fall på nästa (om det blir en nästa dejt). 
Kan du kasta macka? Nope
Har du någonsin varit på Jamaica? Nope
Vad har du med dig in på bion?  lösgodis.
Vem var din favoritlärare och varför? Minns inte om ngn var särskillt bra eller om det var jag bara som var dålig helt enkelt ;) 
Har du dejtat någon av en annan religion? Jo
Vad har du för väder? Slisk o slask o halt
Har du en favoritblogg? Ja, många!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hmm..måste fundera..inte matte iaf
Gillar du att flyga? Flygningen i sig är väl inte så rolig men att resa någonstans e roligt såklart.  
När sov du senast på golvet? Efter ett bröllop på Drottningholms värdshus sov vi på golvet i en stuga sen
Vilken är din favorit drink?  Mojito/ caiphirina, syrligt läskande ej sött o sliskigt!
Vilken är din mammas hemstad? pass
Din pappas hemstad? pass
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4 tim
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det kan man säga-jo 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä
Vilken är din favoritfrukt? Banan eller päron
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Just nu mer än tidigare, försöker bli mer hälsosam, Är noga med vad jag har för fetthalter på ingredienser på maten jag lagar på jobbet skall ej vara mkt kalorier i lunchmat iaf!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 38 år.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, till en viss delmen är inte så duktig på grammatik ju
Tror du på liv på andra planeter? Det borde finnas liv någon annanstans ja.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En av mina anställda
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud
Vad var det senaste du åt? Drack grönt thé alldeles nyss
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det där beror inte på könet utan på personen
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min kusin Lotta fick bestämma det eftersom min pappa glömt att ta med henne då han skulle hämta mej och min mamma på BB så hon fick bestämma mitt namn efter sin docka...
Gillar du senap? Nope men i mat går det bra
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget speciellt, försöker rycka upp mej bara
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jo om jag fick chansen
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet ej
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Jo en Byggare Bob pyjamas till min brorson 2,5 år
Tycker du om att krama folk? Ja dom som står en nära såklart
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Äger du en digitalkamera? Ja.Nu!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, vem blir inte störd på det?
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? självbiografier som man vet är sanna historier.
Vad är du allergisk mot? Nåt e jag känslig mot men vet inte vad ännu, utreds...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, borde man det?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Magnus tydligen sa mamma att dom bestämt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0