..julklappar..

..eftersom jag inte varit ut genom dörren idag pga förkylningen med stort F så har jag på em. försökt tänka igenonom alla julisar ...trodde jag köpt allt i USA men nädå kom på en á två á tre stycken till jag måste fixa, försöker alltid hitta på ngt "personligt" inte bara köpa nåt men hmmm det är svårt..till en del iaf
Skrivit julkort har jag oxå gjort idag, måste nu bara se till att få iväg dom, DET brukar vara ett problem ;)
image72
I flera veckor har jag också gått omkring och längtat till man får ta fram julstjärnor och annan fin belysning men som alltid så har man fullt upp 1a advent (nu var jag ju inte ens i landet, hemma denna gång) men imorgonkväll, då ska jag fixa till hemma, har iaf sett till att packa upp resväskorna nu!...
Igårkväll gick vi och såg P.Jöbacks konsert på kulturhuset, mkt bra, satt där i feber med hosta, kände mej som en nyponros..haha..det har blivit mkt "kultur" den sista tiden, 2 konserter på en vecka och båda=bra (!) 

imorrn ska jag till läkare och hoppas på att få en dunderkur så man blir människa igen och julekänslan kommer tebax! Både halsfluss och magsjuka går nu bland oss i personalen så halva kvällen har jag suttit och smsat stand-in´s--tur att man själv får gå på jobbet ;) iaf, finns ingen stand-in för mej trots att det brukar heta att "ingen är oersättlig"..jaja ...what won´t kill you will make you..stronger ...eh?!
Till helgen väntar först julpynt av stugan i Rödis och sen la grande finale=personalfesten, verkar bli många (som vanligt) och vi har den oxå tillsammans med min gode vän "S" restaurangpersonal, fun! Får både en bartender samt att jag får hjälp i köket av kocken där.nice
image76
...jodå sockar skall jag hänga vid öppna spisen i år.      (bild från Pottery Barn)

Nu ska jag häva i mej lite hostmedicin jag fått av en vän och sen måste jag beställa varor till jobbet, tur att nät-shopping även kan göras nattetid! / sleep tight

Kommentarer
Postat av: charming man

Gillar du julen mer än nyår?

2007-12-10 @ 00:10:22
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Åza

Julen gillar jag mkt mer än nyår, OM man då kan slippa lite stress. Nyår tycker jag bara handlar om vilken fest man ska gå på..men visst det kan också vara kul..dock inte årsbokslutet dagen efter för oss "företagare" ;)

2007-12-11 @ 01:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0