Tavla beställd

..har beställt en stor tavla i svartvitt på en häst av en fotograf Tony Stromberg, "fierce grace" jättefin, ska hänga i stugan
Jobbig dag på jobbet med många saker att lösa på en gång, schema, kaffemaskin som krånglar, massor av lunchgäster och ett evigt avlösande av personal som ska ha luch, glömde min egen mitt i allt, men jag o A gick på Å och tog en kvällsfika..vi gick förbi kulturhuset och Robert´s coffee men det var uruselt sortiment, hur kan dom ha så risigt café? Då blir det ju att måsta gå på jobbet men Cami servade" oss så vi kände det lite som om vi var på nån annans café haha
Shopping efter jobbet ett tag imorrn´sen raka vägen till Rödis...lääääängtar behöver lugn efter denna vecka och Pd behöver ett bättre humör hmmm..We´ll see vad som händer. Lite mexican food på lörd gör kanske susen på honom vem vet ;)
J var alldeles upptagen när faster komförbi efter jobbet ikv med att se på Byggare Bob på DVD men jag fick ge välling och natta honom, höll på somna med honom i soffan men mysigt e det. Vem säger han hejdå till när vi går....jo "Pide"=Pd! inte faster som anstränger sej o leker, läser böcker etc nädå...suck.
Soooova måste jag göra nu annars orkar jag inte alls upp im, imorse var det gränsfall
Night!

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej
Underbar tavla m hästen, blir sugen som attan.....

2007-08-25 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0