semester...?

.ja frågan är har man det om man är ledig och ska vara ifrån jobbet när man får sitta i telefon stora delar av dagen? hmm..
Är på Rödis, stugan med M och hunden, vi solar,pratar, pratar (smsar, pratar i telefon, m jobbet) OCH äter, ;))) Solen lyser så stark här vinden fläktar och framförallt det är lagomt varmt...OCH näääästan alldeles alldeles underbart men jobbets makt över hänger som ett stort regnmoln över huvudet :(
jajaja som man bäddar...har funderat på stänga av telefonen men ska man behöva bryta kontakten med omvärlden för att slippa jobbet? NOG om det vi har det bra här och jag funderar på att aldrig åka hem.. har bakat chokladtårta ikväll, serverad med Luleå-gubbar och glass , god Grekisk sallad och en kall öl och vitlöksbröd t middag, nice. M har badat idag jag var inte lika modig dock, fast det var ok temp faktiskt men det är ju inte försent än!
Imorrn ska det bli stor sol och 27gr, massor av bra DVDs har vi laddat upp med till kvällarna iofs behövs inte det då halva nätterna går åt till snack om livets mening.  Halv3 blev hon inatt då vi slängde oss i säng, men sova kan man göra i solen ute!
Veckan som gick var tung på jobbet så lediga dagar nu behövdes verkligen.

 Hörde av min gamle Skånevän som förser en med (en del iaf) kloka ord också om meningen med livet även här, mest kanske förhållanden just nu. Han har blivit så from, som ett lamm;) TÄNK vad kärleken gör med en ibland, trodde man aldrig om dej Pe! ;))

Hupp å hej nu ska jag gå å...hmm ja nu får man ju gö´ va man vill å lite till ;)/ Bosey!

ps. fn ..jag känner många vars namn börjar på P...ds ;)) å alla är #¤" fina männ iskor! haha

Kommentarer
Postat av: Förbjuden kärlek

Tack Åsa det värmde!:)

2007-08-16 @ 22:37:34
URL: http://farligkarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0