..lååång vecka

..blir det med det olyckligt infallande slutdatumet på fred dvs det betyder boklslut för mej i helgen :(
Min mamma säger alltid " har du bokslut nu igen?" :) hon har nog inte hajjat än att det är 1gång/månad som all annan skit som kommer månatligt fast man inte vill ;)¨
jaja inget att göra nåt åt, tänkte ta ett par lediga dagar innan budgetarbetet iaf men det vet jag inte om det går och få ihop, ska försöka iaf.
dejt med I blir det imorgon (Sex and the city kväll med god mat och snack=nice) Skulle ha blitt idag om jag inte kommit iväg försent från jobbet crazy dag och den fortsatte när jag kom hem då allehanda männsikor (inte personalen dock) ringde sent och gorma om massor ..efter det så jag ramla in i soffan (dock efter en prommis med Wille och Pd) sen satt jag där till.... nu..hmm orkade inte röra mej nåt mer ida´
Långt samtal med chef idag, 3 dåliga saker kom han med och man krymper när man lägger på innan man "reser sej" och blir förbannad och tänker nä nu j-lar skiter jag i det här ....men personalen och kockandet" håller mej kvar iaf tills min "plan" kommer igång...lr nytt jobb är i sikte! Pd blev rosenrasande för att jag inte ryter ifrån mer men det är alltid lättare sagt än gjort,  det blir tyvärr han som få ta min frustration på kvällstid om inte ngn vän kommer "ikläm" ist.
Nog om det!......
har beställt lite kläder från Bonaparte, stövlar för 1050:-image12 men jag måste" ha dom och jacka också...det behövs ju so!?..Äsch jag bara morskar upp mej för jag vet att det eg var för dyrt och jag kunde väntat (tills det tagit slut tex...)
Fick tråkigt besked från V idag som sa upp sej men det blir lättare att acceptera när man vet att hon kommer att göra ngt bättre ist som gynnar henne själv so ...inget mer att säga om det, hon finns ju kvar i ens liv iaf. Men jag blev lite lipfärdig när jag såg henne stundvis idag för hon e min klippa och ger mej råg i ryggen mot onda chefer..vem ska göra det sen då?...Vet du vad V? Du är min Pippi, i min värld!

Skitkul inlägg hmm...

 ...iaf så satt jag på Å på em och surra med mina söta  I & K, dom e så glada och energiska och man önskar man va 20 igen och hade alla stora livsval framför sej som dom har nu. Vad man ska "bli", var man ska bo, ska man plugga eller åka utomlands?...etc etc Istället för att ha ångest över att man jobbar bort sitt liv, jag tror det är nån sorts hat-kärlek jag har till jobb, måste jobba mycket annars känner jag mej värdelös och när jag gör det så vill jag vara fri och ha mer fritid...dax för "a shrink"?!?...

Dax för säng och lite TV  som ska få mej trappa ner..

Until next time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0