Konst uppåt väggarna

Vill ha konst, tuff sådan hängandes på väggarna i Deli´n, måste få tag i ngn som målar färggrann sån på canvas, minns en vän som för länge sen lovade mej en egenhändigt målad tavla i present men hmm den kom aldrig...Även min kära bor Dani i England gav mej en tavla i 30-årspresent (!) "-som inte var riktigt klar men jag kommer tycka om den iaf " den är inte klar än (!) kan jag säga :(  På www.allposters.com finns hursomhelst mkt fina bilder att rama in etc. Kollade fotografier, gillar det tex naturfoton, Ansel Adams hade fina som skulle passa i sovrummet i stugan. Och varför inte Isabelle Normans fina tavlor, den här i köket. tex..?! Det är en Pitetjej btw som dessutom börjat designa porslin åt Moreof´!
image9
..blev ingen kort arbetsdag idag heller. Har gjort 2 olika reklamblad för alla 4 ställen och sen varit på kopieringsbyrå och tryckt upp dom så vi får ut dom fort och vad händer?.´.det var helt fel dag att pyssla med sånt kan jag säga det borde jag insett då jag tappade 5Lit mjölk i golvet imorse och 4 av dom sprack, jag snubblade på en golvraka och slog knät och sen när jag hämtade reklambladen upptäckte jag 3 (!) stavfel och att dessutom ortsnamnet fallit bort och datumet på kupongerbjudandet var fel..Pd dumförklarade mej idag och tycker jag ska slänga allihopa men det kostade ju 2000pix och sån budget har vi inte till PR så vi får snällt sitta  och sätta dit xtra text på varje blad för hand....  arrrrgh! Pratade med chefen ieftermiddags och inte blir man gladare efter det heller," Å- du måste göra det och det, Å- du måste öka omsättningen etc etc". Ingen uppmuntran där inte, psykologkurs och allt har han gått säger han. "Har man satt sej i skiten får man ta sej ur den oxå"-visdomsord från bossen!.. det ni...undrar hur många anställda jag skulle ha kvar om jag sa så åt mina??! None!
Ikväll var jag så trött så jag ville vara själv och har suttit o läst nya Family living, bra tidning och sen hamrat på datorn. Kollat på springskor på www.nike.com Där kan man designa egna Nike shoz med eget namn på och allt hmmm sugen men dom kostade 1600kr..Men jag e ju en träningssko-junkie så jag måste nog ha.. hehe. Nu e det läggdax för att fortsätta med M.Jordans bok om framgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0