....


..hastar i mej lunch och ska ner till nyöppnade Deli´n sen, kul som 17 igår då vi fick så mkt positiv feedback av våra första kunder, jippi, hoppas det nu bara kommer ännu mer gäster, det e ju mitt egna projekt inom företaget så jag måste ju "leva upp till förväntningarna" som chefen sa....hmmm..ja ja får väl försöka då

Skattemyndigheterna var här på jobbet  i imorse, klarade p-liggaren  "galant"--sköööönt som fn.
Ikv har jag  1a hjälpen utb med brandkåren ( kanske nån snygg brandman att titta på..hehe)

Sol ute fiiiint väder men det får jag njuta av efter kl 21 ikv :( låång dag väntar) men man blir glad av solen som lyser in iaf!
Var på dåligt humör igårkväll som 17 men nu känns livet lättare, har skrattat hela morgonen åt ingenting, e man kanske schizo´...suck..men har jobbat 2 dagar á 13 timmar på raken så man e väl kinkig därför och denna dag blir 15 tim låååång MEN! på lördag får jag vara ledig verkar det som iaf, fast jag skulle jobbat  pga löningshelg.. men ist då ska jag förstöra lite pengar på stan och sen ska man och käka hos Antonio på Tapa´-god Mexican food som alltid! Sooova lugnt på Rödis sen....läääängtar, lite mys oxå´ efteråt hoppas ja! ;)

Nu måååste jag ta mej i kragen käka upp den kalla maten o gå ut i restaurangen! annars kanske man får sparken av chiefen..  ;)  (hoppas kan man ju..)

over n´out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0