Krögarkväll

Krögarkväll med SER (på Stads hotellet)(mitt gamla jobb som anordnar) är ALLTID trevligt, nu kan man ju har rejält otur, som igårkväll o få galet bordssällskap som ägaren till ett visst konditori i stan bredvid sej, ja orkar inte ens kommentera galenskapen "karl" satt o hävde ur sej men lyckligtvis satt C- killarna, närmast mej OCH dom är alltid lika trevliga. Så gudskelov att dom fanns där annars svär jag på att jag gått hem! Likaså "mina tjejer" från jobbet (och André)  gör alla såna här grejer man tar med dom på minnesvärda. Dom e glada, trevliga och visar ett genuint intresse för branschen våran´.
Solen skiner ute och min sk. lunch  (då man försöker äta samtidigt som man ska ge ut vxl, svara i telefon, beställa varor på nätet etc etc ) är väl slut :(  Det är rörigt som fan där ute i restaurangen,hur bra mina anställda än är så är det samma problem som gör att det ser ut som en bomd som dragit genom köket...dom SAMARBETAR inte, dom kör helt sitt eget race , en och en, allt igenom och då kan man vara hur duktig som helst men inget funkar. Vi som dessutom har öppet kök... suck. Jag känner mej som en dålig chef dessutom som på 4 år inte fått fram mitt budskap att dom ska göra det  (samarbeta alltså)och få dom till det..
NU! ska jag ut och kämpa på ett tag till, i eftermiddag ska jag vara med min brorson  ett tag medan P o ´bror kör grejs upp till Kronan, min älskade älskade brorson, bild kommer snart!
Försöker nu gå en mil (1,2 faktiskt) varannan dag dvs det betyder att jag måste göra rundan idag oxå för att hålla schemat och eftersom jag nu fått en fin ny cykel av P i present s tycker jag väl att jag kan motiveras att hålla mitt löfte om prommisar/cykelturer ett tag till iaf...;)

over n´out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0